De continuïteitsbijdrage aanvragen? – Dit moet je weten

Home » De continuïteitsbijdrage aanvragen? – Dit moet je weten

De continuïteitsbijdrage kan tot 14 juli worden aangevraagd. Hoe bepaal je of het verstandig is om deze bijdrage voor jouw praktijk aan te vragen?

Hiervoor moet je kijken naar de juridische, organisatorische en financiële aspecten. In een anderhalf uur durend webinar geven we op een gestructureerde manier inzicht in de belangrijkste juridische voorwaarden. Aan de hand van een model en verschillende scenario’s kun je vervolgens inschatten wat voor jouw eigen praktijk de impact kan zijn. Voorafgaand aan het webinar ontvang je een eenvoudig in te vullen excel om je voor te bereiden. Lukt het niet deze voorbereiding te doen? Geen paniek, ook dan is het webinar goed te volgen en kun je achteraf gebruik maken van de tool en het gebruikte model.

Wil jij, vóór 14 juli, tot een goed onderbouwd besluit komen voor jouw praktijk? Schrijf je dan in voor dit webinar onder leiding van Alexander Tolmeijer.

Deelname: €65 p.p. (vrijgesteld van btw, incl. tool)

Inzicht in een aantal aspecten is belangrijk in verband met de continuïteitsbijdrage. Het is handig om de volgende gegevens van je eigen praktijk op een rij te zetten.

  • Percentage verzekerde omzet
  • Terugval in de maanden maart tot en met mei 2020
  • % van de omzet behaald door zzp-ers in 2019
  • Normomzet per maand
  • Aantal lege stoelen per week van juli t/m december 2019
  • Aantal verwachte lege stoelen per week van juli t/m december 2020
  • Inschatting verliespercentage van de dagomzet per 1 juli 2020 t.o.v. 2019
  • Uitbreiding van uren (bijvoorbeeld extra avonden, extra zaterdagen etc.)

Hiervoor hebben we een eenvoudig invulmodel gemaakt dat je van tevoren krijgt toegestuurd.

Wat deelnemers over onze webinars zeggen

Schrijf je nu in voor het webinar op donderdag 2 juli om 20:00 uur